Författare Ämne: var på frölundaborg som lillskit å sen blev det vidkärr  (läst 2538 gånger)

monacore

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 9
    • Oldtimer
var på frölundaborg som lillskit å sen blev det vidkärr
« skrivet: 24 januari 2006 kl. 23:23:05 »
Var på Frölundaborg i tidig ålder, är idag 53 år fyllda och var på F-B när jag var runt nio år sisådär. Nu när allt detta kommit idagen som var då,kan man nästan känna sladdarna igen som limmades fast på huvudet!
Otäckt !!!
Sköt om er alla !!!

grym

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 5
SV: var på frölundaborg som lillskit å sen blev det vidkärr
« Svar #1 skrivet: 12 oktober 2011 kl. 13:58:21 »
hej!jag var också på frölundaborg i flera omgångar,vad var detta för ställe,hur kunde man lämna sina barn där?sexuelltutnytjad tvångströja,sprutor så världen snurra runt fastspännd i sängen utan mat i 2 dagar,förnedrad på alla sätt som är möjliga.tur att stället revs göteborgs största skamfläck

steffe

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 10
« Svar #2 skrivet: 26 oktober 2011 kl. 19:27:42 »
hej!jag var också på frölundaborg i flera omgångar,vad var detta för ställe,hur kunde man lämna sina barn där?sexuelltutnytjad tvångströja,sprutor så världen snurra runt fastspännd i sängen utan mat i 2 dagar,förnedrad på alla sätt som är möjliga.tur att stället revs göteborgs största skamfläck

hej , har skrivit till dig, jag satt inspärrad i detta fängelse tror det var 1969, en sorg som kommer och går och kommer troligen att sitta för livet, hoppas du svarar, steffe
Livet går vidare

Reimond

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 3
« Svar #3 skrivet: 21 februari 2014 kl. 12:00:00 »
Hej jag har med varit på Frölunda borg.
vet inte om det var där eller på Vidkärr som dom tog in en i en kall duch o sedan slängde in en i ett mörkt rum