Författare Ämne: DET FINNS HJÄLP ATT FÅ FÖE DEN SOM VERKLIGEN VILL HA!  (läst 3790 gånger)

Erland

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 7
DET FINNS HJÄLP ATT FÅ FÖE DEN SOM VERKLIGEN VILL HA!
« skrivet: 21 februari 2006 kl. 18:01:11 »
Undertecknad har under vecka 7 varit på ett behandlingshem för VUXNA BARN på socialtjänstens bekostnad. De beviljade mig 1 + 1 vecka ( de skall inte göras i följd). Trots skepsis och kontrollbehov fick jag en riktig höjdarvecka som verkligen heter duga. Jag är normalt ingen man av stora ord, särskilt inte när det gäller behandling av människors inre behov, men här MÅSTE jag göra undantaget som bekräftar regeln. Människan som ledde det hela hade utvecklat en fingertoppskänsla för vilket verktyg hon skulle använda, när och på vem. Dessa 5 dagar gav mig mer än den terapi jag gick på under 2½ år gjorde. Den som vill veta mer om detta kan kontakta mig via mail.

Mvh Erland  :lol:

roppe

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 55
  • Roppe in action
    • film4u2
Re: DET FINNS HJÄLP ATT FÅ FÖE DEN SOM VERKLIGEN VILL HA!
« Svar #1 skrivet: 18 maj 2006 kl. 01:33:44 »
Citat från: "Erland"
Undertecknad har under vecka 7 varit på ett behandlingshem för VUXNA BARN på socialtjänstens bekostnad. De beviljade mig 1 + 1 vecka ( de skall inte göras i följd). Trots skepsis och kontrollbehov fick jag en riktig höjdarvecka som verkligen heter duga. Jag är normalt ingen man av stora ord, särskilt inte när det gäller behandling av människors inre behov, men här MÅSTE jag göra undantaget som bekräftar regeln. Människan som ledde det hela hade utvecklat en fingertoppskänsla för vilket verktyg hon skulle använda, när och på vem. Dessa 5 dagar gav mig mer än den terapi jag gick på under 2½ år gjorde. Den som vill veta mer om detta kan kontakta mig via mail.

Mvh Erland  :lol:

Erland!

Den rubrik du använder med betoning, säger inte det du senare säger, jag citerar dig "Jag är normalt ingen man av stora ord" hur menar du? Är det en undergiven mening, eller är det ett krav :?:   :roll:
sg fr Roppe; Tack för visat intresse :-)